مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-08ورزشي

تمرینات قایقرانان معلول در دریاچه آزادی به حالت قرنطینه


تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی گفت: تمریناتم در دریاچه آزادی به صورت قرنطینه ادامه دارد و هدفم بر این است که در جهانی آلمان دوباره مدال جهانی خود را تکرار کنم.

- تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی گفت: تمریناتم در دریاچه آزادی به صورت قرنطینه ادامه دارد و هدفم بر این است که در جهانی آلمان دوباره مدال جهانی خود را تکرار کنم.

شهلا بهروزی راد در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینات قایقرانان معلول در دریاچه آزادی اظهار کرد: از روز دوم اسفند وارد اردوی آماده سازی شدیم و تمرینات قایقرانان به صورت قرنطینه در دریاچه آزادی آغاز شده و تا زمان اعزام به قهرمانی آسیا در تایلند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این اردو هیچ گونه ورود و خروجی وجود ندارد و قایقرانان معلول در قرنطینه کامل به سر می برند تا خود را برای قهرمانی آسیا در تایلند آماده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند با توجه به شیوع ویروس کرونا، افزود: این مسابقات قرار بود در فروردین برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران با یک ماه تاخیر به اردیبهشت ماه موکول شد.

البته هنوز مشخص نیست که تیم به این مسابقات اعزام شود یا خیر؟ و بستگی به شرایط کشور از نظر پیشگیری و کنترل ویروس کرونا دارد اما قایقرانان معلول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات قایقرانان معلول در دریاچه آزادی به حالت قرنطینه

تمرینات قایقرانان معلول در دریاچه آزادی به حالت قرنطینه