مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-08سياسي

مردم سنندج باوجود همه هشدارها کرونا را جدی نگرفته اند


استاندار کردستان با انتقاد از مردم سنندج که با وجود همه هشدارها و اطلاع رسانی ها بیماری کرونا را جدی نگرفته اند گفت: کماکان شاهد حضور مردم در دامنه کوه آبیدر و اماکن دیگر هستیم و این روند باید تا کنترل و اتمام کامل این بیماری متوقف شود.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با انتقاد از مردم سنندج که با وجود همه هشدارها و اطلاع رسانی ها بیماری کرونا را جدی نگرفته اند گفت: کماکان شاهد حضور مردم در دامنه کوه آبیدر و اماکن دیگر هستیم و این روند باید تا کنترل و اتمام کامل این بیماری متوقف شود.

بهمن مرادنیا در جلسه شورای تامین استان ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند، گفته کردستان جزو استان های کمتر آسیب دیده از ویروس کرونا است و مردم به شایعه سازی های رسانه های معاند توجه نکنند.

وی عنوان کرد: مردم استان به آمارها و اخباری که از صداوسیمای کردستان در خصوص بیماری کرونا پخش می شود کاملا اعتماد کنند، چرا که صداوسیما و کارکنان و مدیران آن نیز از جنس خود مردم و دارای دغدغه در حوزه سلامت جامعه هستند.

مرادنیا با انتقاد از مردم سنندج که با وجود همه هشدارها و اطلاع رسانی ها بیماری کرونا را جدی نگرفته اند افزود: کماکان شاهد حضور مردم در دامنه کوه آبیدر و اماکن دیگر هستیم و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سنندج باوجود همه هشدارها کرونا را جدی نگرفته اند

مردم سنندج باوجود همه هشدارها کرونا را جدی نگرفته اند