مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-08پزشكي

همکاری مردم برگ برنده ای در کنترل کرونا است


دکتر علیرضا مهرعلیان روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: آموزش همگانی و اطلاع رسانی اعلام زنگ خطر به مسؤولان از پیش نیازهای مهم برای توسعه مشارکت همگانی در سلامت است.

وی یادآورشد: شبکه بهداشت و درمان، برای رفع نگرانی های مردم از شیوع کرونا، تمامی تمهیدات لازم، از جمله آمادگی کادر حوزه بهداشت و درمان، تهیه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز را در نظر گرفته است.

رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز گفت : برای تامین ویتامینc مورد نیاز بدن در همه افراد، مصرف روزانه حداقل 2 سهم از میوه ها و 3 سهم از سبزیجات توصیه می شود.

عطیه رزازی افزود: مرکبات، پیاز خام، فلفل دلمه ای شیرین، جعفری و پیازچه از منابع غذایی حاوی ویتامین c بالا می باشند و مصرف کافی ویتامین C از طریق این مواد غذایی برای همه افراد جامعه کفایت می کند؛ ولی در خصوص گروه های در معرض خطر و یا بیماران، تجویز مکمل این ویتامین و یا سایر مکمل های دارویی باید تحت نظر پزشک یا کارشناس و متخصص تغذیه صورت گیرد.

به گفته این کارشناس تغذیه، جهت تقویت سیستم ایمنی افراد، مصرف سایر مواد غذایی حاوی ویتامین A و پیش سازهای این ویتامین از جمله هویج و کدوحلوایی نیز توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مردم برگ برنده ای در کنترل کرونا است

همکاری مردم برگ برنده ای در کنترل کرونا است