مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 08:152020-03-08سياسي

شهروندان سنندجی بیماری کرونا را جدی بگیرند


استاندار کردستان از مردم استان خواست در اعلام آمارهای مبتلایان بە کرونا بە رسانە های رسمی داخلی و صداوسیما اعتماد کرده و تنها از این مراجع نسبت بە دریافت اخبار و اطلاعات اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه شورای تامین استان کردستان ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند، اظهار داشت: کردستان جزو استان های کمتر آسیب دیده از ویروس کرونا است و مردم به شایعه سازی های رسانه های معاند توجه نکنند.

وی افزود: مردم استان به آمارها و اخباری که از صداوسیمای کردستان در خصوص بیماری کرونا پخش می شود کاملاً اعتماد کنند، چرا که صداوسیما و کارکنان و مدیران آن نیز از جنس خود مردم و دارای دغدغه در حووزه سلامت جامعه هستند.

استاندار کردستان با انتقاد از مردم سنندج که علیرغم همه هشدارها و اطلاع رسانی ها بیماری کرونا را جدی نگرفته اند، ادامه داد: کماکان شاهد حضور مردم در دامنه کوه آبیدر و اماکن دیگر هستیم و این روند باید تا کنترل و اتمام کامل این بیماری متوقف شود.

مرادنیا با بیان اینکه جهت تامین سلامت مردم مراسم جشن های نوروزی کردستان لغو شد، یادآور شد: مردم از حضور در هر تجمع و مراسمی تحت هر عنوانی پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان سنندجی بیماری کرونا را جدی بگیرند

شهروندان سنندجی بیماری کرونا را جدی بگیرند