مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 07:552020-03-08پزشكي

اجرای طرح بیماریابی خانه به خانه برای مقابله با کرونا در رفسنجان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا طرح بسیج مقابله با این بیماری از طریق بیماریابی خانه به خانه در رفسنجان و انار در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، احمد جمالی زاده اظهار داشت: طرح بسیج مقابله با کرونا از طریق بیماریابی خانه به خانه و آموزش خانوارها در مورد بیماری کرونا از طریق تماس تلفنی پرسنل بهداشتی با سرپرستان خانوار در رفسنجان و انار   شروع شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود: در این طرح پرسنل بهداشتی پس از تماس با یکی از والدین خانوارها که اطلاعات آن ثبت است در خصوص وضعیت بیماری در آن خانواده (وجود بیمار تب دار ) سوال کرده و آموزش های مورد نیاز شامل ضدعفونی کردن خانه، شست وشوی مرتب دست ها و .

را ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه نجوه ضد عفونی سطوح منزل و توجه به نکات از جمله خرید نان آموزش داده می شود، ادامه داد: همچنین در مورد اینکه آیا در هفته های گذشته مسافرتی به خارج از شهرستان داشته یا نه و آیا مهمانی از شهرهای دیگر به منزلشان آمده یا نه و درصورت وجود موارد مشکوک، تماس و پیگیری بعدی تا رفع احتمال خطر صورت خواهد گرفت.

جمالی زاده بر همکاری خانواده ها در این طرح تأکرد کرد و گفت: لازم است مردم مواظب سوءاستفاده افراد فرصت طلب باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بیماریابی خانه به خانه برای مقابله با کرونا در رفسنجان

اجرای طرح بیماریابی خانه به خانه برای مقابله با کرونا در رفسنجان