مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-08بين الملل

فارن پالسی: واشنگتن باید فضای بیشتری به ناتو در عراق بدهد


مدیر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و همکارش در زمینه مبارزه با تروریسم در یادداشت مشترکی نوشتند، منطقی است که متحدان غربی آمریکا هم در مقابله با گروه تروریستی داعش در عراق و سرکوب آن مشارکت داشته باشند.

- مدیر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و همکارش در زمینه مبارزه با تروریسم در یادداشت مشترکی نوشتند، منطقی است که متحدان غربی آمریکا هم در مقابله با گروه تروریستی داعش در عراق و سرکوب آن مشارکت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوید پترائوس، مدیر سابق سازمان سیا و وانس سرشوک، مدیر اجرایی موسسه KKR Global Institute که توسط خود پترائوس اداره می شود، در یادداشتی از رهبران آمریکا و پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خواستند در خصوص اقداماتی که هم پیمانان اروپایی آنها می توانند در مبارزه با گروه های تروریستی در عراق انجام دهند و نیز اجتناب از خطاهایی که آمریکا و ناتو در افغانستان مرتکب شدند، واقع بین باشند.

در این یادداشت آمده است: مقامات ناتو در ماه میلادی گذشته پیرامون افزایش ماموریت این سازمان در آموزش نیروهای امنیتی عراق توافق کردند و اگرچه ناتو هنوز پارامترهای نقش جدید خود را تعیین نکرده اما ینس استولتنبرگ، دبیرکل آن اعلام کرد، ناتو ممکن است برخی از وظایف نیروهای آمریکا در حمایت از یگان های نظامی عراق با هدف ممانعت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن پالسی: واشنگتن باید فضای بیشتری به ناتو در عراق بدهد

فارن پالسی: واشنگتن باید فضای بیشتری به ناتو در عراق بدهد