مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:152020-03-08سياسي

محمدرضا طاهری: هیأت های مذهبی برای رفع کرونا بسیج شوند +صوت


محمدرضا طاهری مداح اهل بیت (ع)با بیان اینکه اگر افرادی مایحتاج مردم مانند ماسک را احتکار کنند، بلا بیشتر خواهد شد، گفت: اگر مهربانی ها و دستگیری از مردم زیاد شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم جشن میلاد امیرالمومنین (ع) شب گذشته شنبه 17 اسفندماه با سخنرانی علی اکبر رائفی پور و مدیحه سرایی محمدرضا طاهری و حسین طاهری در حسینیه مجازی هیأت مکتب الزهرا (س) برگزار شد.

براساس این گزارش، محمدرضا طاهری مداح اهل بیت (ع) در این مراسم طی سخنان کوتاهی به موضوع روز کشور و شیوع ویروس کرونا پرداخت و اظهارداشت: این ویروس منحوس بسیاری را در کشور درگیر کرده است و مهم ترین نیاز آن است که هر فردی به حدتوان خود برای حل این مشکل کمک کند.

کمک هم در این حد که انسان، خانواده اش و اطرافیانش درامان باشند و به آن ها توصیه کنیم تا حدامکان در خانه باشند و به توصیه های وزارت بهداشت عمل کنند و هم افرادی که توانایی دارند کمک کنند.

وی با بیان اینکه هیأت های مذهبی در بسیاری از امور مانند زلزله و سیل پیش قدم بودند، تصریح کرد: هیأت برای مردم است، لذا همواره پیش قدم بودند و کمک رسانی داشتند.

این گرفتاری تنها به دست دولت برطرف نمی شود و می طلبد که مردم کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا طاهری: هیأت های مذهبی برای رفع کرونا بسیج شوند +صوت

محمدرضا طاهری: هیأت های مذهبی برای رفع کرونا بسیج شوند +صوت