مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-08حوادث

تجهیز خودروهای اورژانس 115 به وسایل حفاظتی از بیماری کرونا


مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی همدان از تجهیز خودروهای اورژانس 115 به وسایل حفاظتی از بیماری کرونا خبر داد.

- عباس اولیاسمیع در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه این روزها عوامل اورژانس 115 همدان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا به وظایف خود عمل می کند اظهار کرد: در این روزها تماس های تلفنی مردم با مرکز 115 افزایش 50 درصدی داشته است.

وی افزود: در حال عادی به اندازه کافی افرادی که درگیر بیماری هستند با اورژانس 115 تماس گرفته و به آنها مشاوره می دهیم و یا اعزام به محل داریم و پاسخگوی ماموریت هستیم.

مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی همدان افزود: مردم برای کسب آگاهی از کرونا با شماره 4030 و 3143 تماس گیرند و با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه براساس تقسیم بندی وزارت بهداشت از طریق هیات امنای ارزی وسایل حفاظتی بین همکاران اورژانس توزیع شده که از آن جمله وسیله تب سنجی است گفت: در سه فاز این تجهیزات در بین نیروهای اورژانس توزیع شده است.

اولیاسمیع با اشاره به اینکه با تماس مردم با 115 اپراتورهای ما شروع به پرسیدن سوالاتی می کنند تا پی به بیماری ببرند افزود: اگر مددجویی مشکوک به بیماری کرونا باشد همکاران لباس حفاظت فردی پوشیده و با دستک و ماسک بر بالین او حاضر می شوند تا به بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز خودروهای اورژانس 115 به وسایل حفاظتی از بیماری کرونا

تجهیز خودروهای اورژانس 115 به وسایل حفاظتی از بیماری کرونا