مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-08اقتصادي

لغو تورهای مسافرتی به کیش/ کاهش پروازها به جزیره


سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی کیش در راستای محدودسازی ورود به جزیره کیش به منظور مدیریت و کنترل بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا، تدابیر و تمهیداتی اندیشیده اند.

- سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی کیش در راستای محدودسازی ورود به جزیره کیش به منظور مدیریت و کنترل بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا، تدابیر و تمهیداتی اندیشیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت هواپیمایی کیش اعلام کرد که ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا سازمان منطقه آزاد کیش طی ابلاغیه ای تصمیماتی مبنی بر محدود سازی جزیره کیش در راستای حفظ سلامت کیشوندان و همچنین مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده که این تصمیمات به شرح زیر است: الف) مقرر گردیده است از تاریخ 98/12/19 پروازهای ورودی به جزیره با محدودیت در تعداد پرواز در روز از مبدا فرودگاه های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس و در صورت لزوم با نظر کارگروه مربوطه از سایر شهرها صرفا جهت امور ضروری برقرار باشد.

ب) این پروازها با محوریت شرکت هواپیمایی کیش - کیش ایر انجام خواهد شد.

ج) از روز دوشنبه 98/12/19 هرگونه فروش گروهی و تور به مقصد جزیره کیش ممنوع بوده و فروش بلیط ها صرفا برای کیشوندان، کارکنان و خانواده های دستگاه های ارائه دهنده خدمات دولتی در کیش محدود می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تورهای مسافرتی به کیش/ کاهش پروازها به جزیره

لغو تورهای مسافرتی به کیش/ کاهش پروازها به جزیره