مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-08پزشكي

اعزام کوچکترین بیمار مشکوک به کرونا از جهرم به شیراز


یک کودک شیرخواره جهرمی، به عنوان کم سن و سالترین بیمار مشکوک به کوید 19، برای انجام اقدامات تشخیصی نهایی به شیراز اعزام شده است.

- ایسنا/فارس یک کودک شیرخواره جهرمی، به عنوان کم سن و سالترین بیمار مشکوک به کوید 19، برای انجام اقدامات تشخیصی نهایی به شیراز اعزام شده است.

روز شنبه 17 اسفندماه، اخباری مبنی بر اعزام یک کودک شیرخوار با علائم کوید19 از جهرم به شیراز منتشر شد و رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در گفت و گو با ایسنا تاکید کرد که این مورد مشکوک به بیماری کروناویروس جدید بوده است.

دکتر محمد رحمانیان گفت: این کودک با علائم بیماری تنفسی به مرکز درمانی جهرم آورده شد و پزشکان یکی از مشکلات او را بیماری قلبی تشخیص داده و برای بررسی وضعیت ابتلا به کوید 19 دستور اعزام به شیراز را صادر کرده بودند.

رحمانیان یادآور شد که این کودک بیمار از ساکنان یکی از شهرهای اطراف شهر جهرم است.

او با اشاره به اینکه آزمایشهای قبل از ازدواج هم در جهرم متوقف شده است، از شهروندان این شهرستان درخواست کرد که توصیه های پزشکان و مسئولان بهداشتی در مورد بیماری کوید 19 را جدی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و براساس اخبار منتشر شده از سوی روابط عمومی علوم پزشکی جهرم، کودک بیمار منتقل شده به شیراز 2 ماهه بوده و با علائم تب و تنگی نفس در بیمارستان استاد مطهری جهرم مورد مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کوچکترین بیمار مشکوک به کرونا از جهرم به شیراز

اعزام کوچکترین بیمار مشکوک به کرونا از جهرم به شیراز