مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 10:452020-03-08سياسي

خواندن برگی از دفتر زندگی امام علی (ع) هر انسانی را شیفته ایشان می کند


رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به بخشی از ویژگی های امام علی (ع) گفت: کافی است کسی برگی از دفتر زندگی امام علی (ع) را بخواند تا یکسره شیفته شخصیت ایشان شود.

- خواندن برگی از دفتر زندگی امام علی (ع) هر انسانی را شیفته ایشان می کند ایسنا/خوزستان رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به بخشی از ویژگی های امام علی (ع) گفت: کافی است کسی برگی از دفتر زندگی امام علی (ع) را بخواند تا یکسره شیفته شخصیت ایشان شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی با تبریک سالروز ولادت امام علی (ع) در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طبیعی است که در ارتباط با شخصیت امام علی (ع) قادر نباشیم حق مطلب را ادا کنیم زیرا تجربه تاریخی 14 قرن گذشته نشان می دهد که با این همه صحبتی که در خصوص ویژگی های ایشان شده هنوز راه زیاد و طولانی برای شناخت امام علی (ع) پیش روی ما است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی جهانی، بیش از هر زمان دیگری عظمت و بزرگی شخصیت امام علی (ع) قابل فهم و تشخیص است افزود: مصداق بارز آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری شخصیت امام علی (ع) است و جامعیت شخصیت امام علی (ع) کار را برای ما دشوار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواندن برگی از دفتر زندگی امام علی (ع) هر انسانی را شیفته ایشان می کند

خواندن برگی از دفتر زندگی امام علی (ع) هر انسانی را شیفته ایشان می کند