مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 10:552020-03-08سياسي

ضرورت بهره گیری از سیره امام علی(ع) در جامعه امروز


این روزها که جامعه ما به دلیل دچار شدن به ویروس کرونا، بیش از قبل دچار مشکل رکود اقتصادی شده، چه خوب است که ما به عنوان شیعیان و محبان امیرالمومنین(ع) از سیره نورانی حضرت در مقام عمل پیروی کرده و از نیازمندان و محرومان تا آن جا که می توانیم دستگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امیرالمومنین علی(ع) به عنوان برترین مرد و پدر عالم پس از رسول الله (ص)، مظهر والاترین صفات انسانی و حقیقتاً اُسوه کامل بشریت برای همه دوران هاست.

ایشان نه فقط امام و رهبر شیعیان بلکه الگوی همه مسلمانان و از جمله آزادگان و حق طلبانی است که شیفته حق و عدالت هستند و در برابر ظلم و ناراستی به هیچ وجه سر خم نمی کنند.

مولای متقیان نه تنها تجسم والاترین ارزش های دینی بلکه خود اسلام مجسم و قرآن ناطق است؛ شخصیتی که در اوج عرفان، عبادت، سلوک و انسانیت و حق طلبی، الگوی همیشگی آنانی است که با تبعیت از کلام و راه و سیره نورانی ایشان، در مسیر رشد و کمال حقیقی ره می پیمایند، چنان که حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) خطاب به صحابه راستین خود عمار یاسر می فرماید: ای عمار، اگر دیدی علی(ع) به تنهایی از یک راه می رود و تمام مردم به راهی دیگر روانند، به راه علی برو؛ زیرا او تو را به نابودی نکشاند و تو را از مسیر هدایت و رستگاری خارج نسازد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از سیره امام علی(ع) در جامعه امروز

ضرورت بهره گیری از سیره امام علی(ع) در جامعه امروز