مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 10:552020-03-08پزشكي

برنامه آموزش مجازی و اولین اپلیکیشن اندرویدی کرونا ویروس 2019 طراحی شد


برنامه مجازی «کرونا ویروس 2019» به منظور به روز رسانی دانش جامعه پزشکی و پیراپزشکی درباره کرونا ویروس جدید در سامانه آموزش مداوم مجازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار گرفت.

- برنامه "آموزش مجازی" و اولین "اپلیکیشن اندرویدی کرونا ویروس 2019" طراحی شد برنامه مجازی کرونا ویروس 2019 به منظور به روز رسانی دانش جامعه پزشکی و پیراپزشکی درباره کرونا ویروس جدید در سامانه آموزش مداوم مجازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با توجه به اهمیت به روز رسانی دانش جامعه پزشکی و پیراپزشکی کشور در شناسایی، تشخیص و نحوه برخورد با بیماران مبتلا به کروناویروس جدید، برنامه مجازی کرونا ویروس 2019 در سامانه آموزش مداوم مجازی دانشگاه قرار گرفته است.

این برنامه که با تدریس دکتر فاطمی، عضو هیئت علمی گروه آموزشی عفونی و بیماری های گرمسیری، توسط واحد مجازی دفتر آموزش مداوم این دانشگاه برای اولین بار در کشور تهیه و تدوین شده است، پس از دریافت مجوز از اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی وزارت متبوع روی سامانه آموزش مداوم مجازی دانشگاه قرار گرفته است.

بنا بر تایید معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محتوا و کسب امتیاز آموزش مداوم این برنامه برای تمامی مشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آموزش مجازی و اولین اپلیکیشن اندرویدی کرونا ویروس 2019 طراحی شد

برنامه آموزش مجازی و اولین اپلیکیشن اندرویدی کرونا ویروس 2019 طراحی شد