مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 11:102020-03-08سياسي

برای دفع بلا از صدقه دادن و رسیدگی به محرومین غافل نشوید


برای دفع بلا از صدقه دادن و رسیدگی به محرومین غافل نشوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر یکشنبه در پیام تصویری ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: در وضعیت حاکم بر کشور در مقابله با بحران ویروس کرونا این نکته قابل ذکر است که درشان اهل بیت (ع) سوره حل عطا نازل شده است و شأن نزول آن این است که امام حسن و حسین (ع) بیمار شدند و پیامبر گرامی اسلام به دیدار ایشان رفت و به حضرت علی پیشنهاد دادند که برای شفای فرزندان نذری بکنید.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) طبق توصیه پیامبر اسلام نذر کردند و سه روز روزه به نیت شفای این دو بچه گرفتند، عجیب این است که در خانه حضرت علی هیچ مواد غذایی وجود نداشت و سه من جو قرض کردند و هرروز برای فقرا، اسرا و یتیم ها نان پختند درصورتی که خود و خانواده ایشان از فرط ضعف و گرسنگی ناتوان بودند.

امام جمعه نهاوند، گفت: مهم ترین پیام سوره حل عطا این است برای مقابله با امراض نذر و صدقه درراه خداوند دهید، نذر که سه روز روزه گرفتند و افطار هم که محبوب ترین دارایشان بود درراه خدادادند.

وی افزود: جامعه با صدقه دادن و رسیدگی به وضع محرومین غفلت نکنند و برای مقابله با همه بلاها با نذر و صدقه و دعا و تلاوت قران به مولای متقیان اقتدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دفع بلا از صدقه دادن و رسیدگی به محرومین غافل نشوید

برای دفع بلا از صدقه دادن و رسیدگی به محرومین غافل نشوید