مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-08اجتماعي

بسته شدن ورودی های پلدختر و معمولان برای کنترل افراد غیربومی مشکوک به کرونا


با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامت مردم، ورودی شهرهای پلدختر و معمولان به روی افراد غیربومی و مشکوک به کرونا جهت کنترل آنها بسته شد.

- مرید شیخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارداشت: سه ایستگاه سلامت در میدان امام حسین (ع) ورودی جنوبی شهر پلدختر، سه راهی بابازید و ورودی شهر معمولان، جهت تست افراد مشکوک به کرونا و کنترل افراد غیربومی و سلامت افراد در شهرستان برپا شده است، که در صورت مشاهده افراد مبتلا به ویروس از ورود آنها به شهرستان جلوگیری می شود.

وی افزود: در کنار تیم های سلامت نیروی انتظامی و پلیس راه مستقر هستند تا از ورود خودروهای غیربومی به داخل شهر پلدختر و معمولان جلوگیری شود.

دادستان پلدختر با بیان اینکه مردم اخبار مربوط به ویروس کرونا را از منابع خبری موثق دریافت کنند، گفت: شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که افراد غیربومی شهرهای آلوده در شهر پلدختر سکونت پیدا کرده اند که با بررسی های انجام شده این اخبار صحت ندارد.

شیخی افزود: مردم از توجه کردن به اخبار نادرست و شایعات موجود در فضای مجازی خودداری کنند و اخبار مربوط به بیماری کرونا را تنها از طریق خبرگزاری های رسمی و منابع خبری موثق و مورد اطمینان دنبال کنند و به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن ورودی های پلدختر و معمولان برای کنترل افراد غیربومی مشکوک به کرونا

بسته شدن ورودی های پلدختر و معمولان برای کنترل افراد غیربومی مشکوک به کرونا