مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 12:152020-03-08سياسي

آغاز فعالیت بیمارستان سیار سپاه در رشت


معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: فعالیت بیمارستان سیار سپاه که در محل محوطه بیمارستان رازی رشت بنا شده از امروز آغاز شد.

- ایسنا/گیلان معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: فعالیت بیمارستان سیار سپاه که در محل محوطه بیمارستان رازی رشت بنا شده از امروز آغاز شد.

سرهنگ پاسدار امین یادگاری امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر آغاز به کار بیمارستان سیار سپاه در رشت اظهار کرد: این بیمارستان سیار با دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران و پیگیری های فرمانده سپاه قدس گیلان در محوطه بیمارستان رازی رشت بنا شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت این بیمارستان سیار در راستای خدمت رسانی به بیماران تصریح کرد: این بیمارستان سیار ظرفیت 80 تا 120 تختخواب را دارد.

یادگاری با بیان اینکه کادر درمانی مورد نیاز این بیمارستان سیار تامین شده است افزود: چندین پزشک و پرستار از استان های مختلف کشور جهت خدمت رسانی در بیمارستان حاضر شده اند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود خاطرنشان کرد: امروز دشمن با اقدامات خود امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده است اما از عموم مردم می خواهیم تا با حفظ آرامش با جدیت به توصیه های مسئولان بهداشت و درمان عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت بیمارستان سیار سپاه در رشت

آغاز فعالیت بیمارستان سیار سپاه در رشت