مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-08پزشكي

جان پرستاران شرق گیلان با کمبود جدی تجهیزات محافظتی درخطر است


مسئولان نظام پرستاری و پرستاران بیمارستان های شرق گیلان براساس فراخوان قبلی همچنان برای حفظ جان گروه های پزشکی و پرستاری چشم به راه کمک های مردمی و خیرین هستند و می گویند با افزایش بیماران تنفسی و کمبود امکانات جان کادر پرستاری و درمانی درمعرض خطر بیشتری قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی نظام پرستاری شرق گیلان روز یکشنبه با قدردانی از هموطنانی که کمک های خود را به بیمارستان های شرق گیلان اهدا کردند، گفت: با توجه به افزایش مراجعه بیماران با علائم حاد تنفسی به تمامی مراکز درمانی؛ گروههای پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی استان در معرض کمبود شدید تجهیزات به ویژه ماسکهای فیلتر دار هستند.

محمد حسین پور با بیان اینکه اینکه این اقلام مصرفی بوده و هر چقدر هم تامین شود به دلیل مصرف روزانه و عفونی شدن لباسها و برخی تجهیزات باز هم نیاز است، گفت :، بیمارستان های شرق گیلان نیازمند ارسال سریع، فوری و مستمر تجهیزات به مراکز درمانی و بیمارستانی هستند که امیدوارم مردم برای مبتلا نشدن کادر زحمتکش بیمارستانی به کمک این گروه ها بشتابند .

وی برخی از مهم ترین نیازهای کادر پرستاری و پزشکی مراکز درمانی لاهیجان، آستانه اشرفیه، لنگرود، رودسر و سیاهکل را ماسک فیلتر دار، لباس مخصوص، گانهای آستین دار، ژل و محلولهای ضد عفونی، کلاه، روکفشی، عینک یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان پرستاران شرق گیلان با کمبود جدی تجهیزات محافظتی درخطر است

جان پرستاران شرق گیلان با کمبود جدی تجهیزات محافظتی درخطر است