مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-08سياسي

بهترین راه برای معرفی حضرت علی (ع) از نگاه آیت الله موسوی بجنوردی


اگر می خواهیم برای اسلام مفاخر ذکر کنیم و بگوییم اسلام چه گفت و چه آورد، بعد از رسول الله شاخصی که می توان در مورد آن صحبت کرد مولی امیرالمومنین علی(ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خداوند برای اینکه قدرت خود را نشان دهد علی(ع) را متولد کرده است لذا علی(ع) خلاصه قدرت خداست.

اگرچه پیامبر(ص) پدر امت است، اما علی(ع) به حق نظیر ندارد این جمله آیت الله سیدمحمد موسوی بجنوردی فقیه و حقوق دان ایرانی است که هم اکنون به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم فعالیت می کند و معتقد است: تنها راه شناساندن امیرمومنان علی(ع) به جوامع بشری تبیین فضایل و ویژگی های بی مانند حضرت است، صعب و ناسزا به مقدسات یکدیگر نه تنها موثر نیست بلکه سبب افزایش کینه ورزی و اختلافات می شود.

موسوی بجنوردی تأکید دارد که وقتی جامعه فاسد باشد و ارزش ها برای او بی ارزش شوند و عده ای تنها به دنبال قدرت و ثروت باشند، کسانی را مقدم بر علی می دارند در صورتی که این افراد در مقابل علی هیچ هستند.

واقعاً علی کسی است که باید میان او و دیگری انتخاب صورت دهیم؟! انسان های دیگر کجا و علی کجا! مردمی در زمان حیات امام علی دچار چنین ظلم و انحرافی شدند و متأسفانه امروز هم گاهی شاهد این انحراف و ظلم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راه برای معرفی حضرت علی (ع) از نگاه آیت الله موسوی بجنوردی

بهترین راه برای معرفی حضرت علی (ع) از نگاه آیت الله موسوی بجنوردی