مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-08اجتماعي

دمای هوای خراسان رضوی گرم تر می شود/ پایداری جو تا اواخر هفته


براساس نقشه های هواشناسی از روز دوشنبه شاهد جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش نسبی دمای روزانه در بیشتر نقاط استان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز یکشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش سرعت وزش باد را تجربه کند، حداقل دمای پیش بینی شده برای امروز صفر و حداکثر دما 9 درجه سلسیوس است.

در 24 ساعت آینده، افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در برخی نقاط همراه با گردوخاک، به ویژه در نواحی جنوبی استان و کاهش دمای شبانه، پدیده غالب در بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود.

 از روز دوشنبه شاهد جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش نسبی دمای روزانه در بیشتر نقاط استان خواهیم بود به طوری که انتظار داریم آسمان در روز دوشنبه صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد داشته باشد حداقل دما منفی دو و حداکثر دما 11 درجه سلسیوس خواهد بود.

روز سه شنبه نیز شرایط جوی به همین ترتیب پیش بینی می شود اما روز چهارشنبه بیشتر دما با سه درجه افزایش به 14 درجه سلسیوس می رسد.

طی 24 ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای منفی 7 درجه سلسیوس سردترین و خوشاب با بیشینه دمای 17 درجه سلسیوس گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای خراسان رضوی گرم تر می شود/ پایداری جو تا اواخر هفته

دمای هوای خراسان رضوی گرم تر می شود/ پایداری جو تا اواخر هفته