مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 15:252020-03-08ورزشي

تاریخ جدید جام ملت ها و جام باشگاه های فوتسال آسیا مشخص شد


کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز تاریخ جدید و قطعی دو رویداد مهم آسیایی در فوتسال را که به دلیل شیوع بیماری کرونا دستخوش تغییر شده اند اعلام کرد.

- کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای که 8 اسفند ماه به ترکمنستان (میزبان بازی های فوتسال قهرمانی 2020 آسیا) زد به این کشور اعلام کرد که تا اوایل فروردین ماه 99 فرصت دارد تا زمان پیشنهادی خود برای برگزاری این بازی ها را اعلام کند که ترکمنستانی ها در جواب این نامه اعلام کردند قادر به مشخص کردن تاریخ جدید نیستند و این قضیه را به AFC واگذار کردند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان جدید رقابت ها را مشخص کند.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتسال قهرمانی 2020 آسیا در تاریخی که قرار بود مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار شود، انجام می شود.

بر این اساس AFC زمان برگزاری بازی های فوتسال قهرمانی آسیا را 15 تا 26 مرداد ماه 99 تعیین کرده است.

این کنفدراسیون به کشور ترکمنستان اعلام کرده که سریعا نظر خود را در مورد این تاریخ اعلام کند و اگر مخالفتی با آن داشت کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به انتخاب میزبان جدید اقدام خواهد کرد.

همچنین مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا که قرار بود در روزهای 15 تا 26 مرداد ماه برگزار شود نیز به روزهای پایانی سال 2020 میلادی منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ جدید جام ملت ها و جام باشگاه های فوتسال آسیا مشخص شد

تاریخ جدید جام ملت ها و جام باشگاه های فوتسال آسیا مشخص شد