مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-08اجتماعي

مسافران در ورودی و خروجی مراغه کنترل می شوند


حمید شکری روز یکشنبه در جلسه قرارگاه زیستی با موضوع بیماری کرونا ویروس اظهار داشت: ضدعفونی مراکز عمومی و معابر تمامی روستاها باید به صورت جدی و در اولویت شهرداری ها و دهیاری ها بوده و در این خصوص خوشبختانه در شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی به تعطیلی اماکن عمومی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند اشاره کرد و افزود: مسافرخانه ها و مهمان پذیرهایی که رعایت موارد بهداشتی را لحاظ نمی کنند تعطیل خواهند شد.

وی افزود: همچنین اقلام ضدعفونی کننده به زودی از طریق خانه های بهداشت در مناطق روستایی و شهری با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

وی گفت: درمانگاه هایی که مجوز فعالیت شبانه روزی دارند موظف به فعالیت در طول شبانه روز هستند و در صورت عدم رعایت با متخلفان برخورد خواهد شد.

شکری اضافه کرد: با توجه به تصمیماتی که در سطح ملی گرفته شده است تا اطلاع بعدی برپایی نمازهای جماعت لغو و همچنین تا رفع بحران، تمامی امامزاده ها و مساجد و مراکز گردشگری و موزه ها تعطیل خواهد بود.

تعطیلی بازارهای هفتگی شهرستان تا اطلاع بعدی دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این جلسه گفت: بازار چهارشنبه سوری، بازارهای هفتگی و محلی در مناطق شهری و روستاهای بخش سراجو و مرکزی تا اطلاع بعدی تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران در ورودی و خروجی مراغه کنترل می شوند

مسافران در ورودی و خروجی مراغه کنترل می شوند