مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 16:002020-03-08پزشكي

پذیرش 105 بیمار مبتلابه کرونا در بیمارستان ولیعصر نیروی دریایی رشت


رییس بیمارستان ولیعصر (عج) نیروی دریایی رشت گفت: از ابتدای طرح ملی مبارزه با کرونا و تعیین بیمارستان ولیعصر عج به عنوان مرکز درمان بیماران، - ایمان امیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تشریح روند درمان در بیمارستان ولیعصر (عج) از ابتدای طرح ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: از تعداد 10ها مراجعه کننده، بیمارانی که دارای تشخیص بیماری حاد تنفسی باشند بستری شده اند که شمار این بیماران 105 نفر است که تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه این مراجعین به طور مستقیم و یا از طریق مراکز درمانی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گیلان پذیرش شده اند، گفت: باهمت کادر درمانی و راه اندازی بخش lCU و ونیلاتور تنفسی خوشبختانه بیش از 50 درصد از بیماران مداوا و ترخیص شدند.

رییس بیمارستان ولیعصر (عج) نیروی دریایی رشت با اشاره به اختصاص 80 تخت درمانی طبق توافق با دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: تاکنون 55 تخت عملیاتی شده که امیدواریم با تقویت کادر درمانی، ظرفیت پذیرش و بستری به 80 تخت افزایش یابد.

امیری با اشاره به همکاری های صورت گرفته با نهادهای استانی بیان کرد: پزشکان متخصص و ناظران دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت روزانه از بیماران و بخش های درمانی بازدید به عمل آورده و آمار و نتایج نهایی به دانشگاه و اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 105 بیمار مبتلابه کرونا در بیمارستان ولیعصر نیروی دریایی رشت

پذیرش 105 بیمار مبتلابه کرونا در بیمارستان ولیعصر نیروی دریایی رشت