مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 19:152020-03-08سياسي

سردار عراقی زاده: احتمال حمله بیولوژیک در حال بررسی است


مسئول مبارزه با کرونا در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه ما می دانیم که امریکا در برخی کشورها آزمایشگاههایی دارد که درباره انواع ویروسها آزمایشهای بیولوژیک و مهندسی ژنتیک انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مسئول مبارزه با کرونا در ستاد کل نیروهای مسلح به احتمال حمله بیولوژیک آمریکا از طریق انتشار ویروس کرونا هم اشاره و تصریح کرد: در این باره برخی شواهد و احتمالات وجود دارد که باید بر اساس آنها قضاوت کرد.

همه ما می دانیم که امریکا در برخی کشورها آزمایشگاههایی دارد که درباره انواع ویروسها آزمایشهای بیولوژیک و مهندسی ژنتیک انجام می دهد.

سردار حسن عراقی زاده رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا نیرو های مسلح در گفتگوی تفصیلی با العالم درباره بحران کنونی ویروس کرونا تصریح کرد: مسئول کنترل ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است از همین رو ستاد ملی برای مقابله با این ویروس به ریاست وزیر بهداشت تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره پایه اساسی هر طرح بزرگ ملی در کشور بوده است بیان داشت: در سال های گذشته برای ریشه کن کردن فلج اطفال و واکسیناسیون سرخک و سرخجه با وزرات بهداشت همکاری داشتیم و در بحران های زیادی همچون سیل و زلزله در کنار مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار عراقی زاده: احتمال حمله بیولوژیک در حال بررسی است

سردار عراقی زاده: احتمال حمله بیولوژیک در حال بررسی است