مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 04:502020-03-09سياسي

روستای تاریخی کندوان از پذیرش مسافران نوروزی معذور است


با توجه به خطر شیوع بیماری کرونا و برای کاهش مخاطرات احتمالی از پذیرش مسافر و میهمان در روستای تاریخی کندوان و عنصرود معذوریم.

- اسکو- فرماندار شهرستان اسکو گفت: با توجه به خطر شیوع بیماری کرونا و برای کاهش مخاطرات احتمالی از پذیرش مسافر و میهمان در روستای تاریخی کندوان و عنصرود معذوریم.

بابک رضی منش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شرایط کنونی که با شیوع ویروس کرونا، کشور در شرایط خاصی قرار گرفته ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا و شورای تأمین شهرستان با تمام توان حتی در مواقع تعطیلی در حال انجام خدمت به مردم هستند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از مسئولیت مقابله با بیماری کرونا بر عهده مردم است افزود: مردم با انجام اقدامات پیشگیرانه مانع از شیوع و گسترش بیماری در سطح جامعه شوند و بدون همکاری مردم و رعایت توصیه های بهداشتی توسط آنها قطع شیوع زنجیره بیماری کرونا مقدور نیست.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان عنوان کرد: دعوت از گروه های مرجع به منظور ارائه توصیه های بهداشتی به مردم، مجهز کردن نانوایی ها به دستگاه کارت خوان، تکلیف شهرداری ها جهت ضد عفونی مستمر سطح شهر و مکان های عمومی، تعطیلی بازارهای هفتگی در شهرهای سهند، اسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای تاریخی کندوان از پذیرش مسافران نوروزی معذور است

روستای تاریخی کندوان از پذیرش مسافران نوروزی معذور است