مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 05:052020-03-09حوادث

پلمب 6 خانه مسافر در همدان/شایعه اجاره سوییت و منزل به بیماران کرونایی


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته شش خانه مسافر متخلف پلمب و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

- ایسنا/همدان معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته شش خانه مسافر متخلف پلمب و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

حسین بشری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اخطار صادره توسط اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان همدان مبنی بر عدم پذیرش مسافر در خانه مسافرهای استان همدان، طی 24 ساعت گذشته شش واحد از این خانه مسافرها به علت بی توجهی به اخطار صادره پلمب شدند.

وی افزود: به علت جلوگیری از انتشار کروناویروس پذیرش مسافر توسط خانه مسافرها ممنوع بوده و در صورت وصول گزارش و یا مشاهده این موضوع توسط گشت های مشترک اداره اماکن، میراث فرهنگی و بهداشت علاوه بر پلمب واحد، برای متصدی مربوطه پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان تأکید کرد: در چند روز گذشته نیروی انتظامی استان همدان دستور عدم پذیرش مسافر به این مجموعه ها را داده بود اما برخی تخطی کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز با بیان اینکه خبر مبنی بر اجاره سوییت منزل های همدان به بیماران مبتلا به کروناویروس شایعه است، تصریح کرد: به تازگی خبری در فضای مجازی با این عنوان که بیماران قمی وارد همدان شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 6 خانه مسافر در همدان/شایعه اجاره سوییت و منزل به بیماران کرونایی

پلمب 6 خانه مسافر در همدان/شایعه اجاره سوییت و منزل به بیماران کرونایی