مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-09اقتصادي

کرونا کسب و کار استارتاپها را کساد کرده است


سید حسن هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه کسب و کارها مانند زنجیره به یکدیگر متصل شده اند و تعطیلی صنوف یا کاهش خدمات آنها به هیچ وجه خرید و فروش آنلاین یا کسب و کار مجازی را رونق نداده است.

وی اضافه کرد: شرکتهای اینترنتی خدماتی در خراسان رضوی در حالت نیمه تعطیل به سر می برند و فعالیتهای خود را به حالت تعلیق درآورده اند و عمده کارکنان آنها نیز دورکاری انجام می دهند.

نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای خراسان رضوی گفت: زمانی که سیستم پشتیبانی شرکتهای اینترنتی دچار چالش شده و امکان نقل و انتقال کالا و خدمات وجود نداشته باشد در عمل کارکنان شرکتهای اینترنتی بیکار می شوند.

هاشمی عمده ضرر ناشی از شیوع کرونا را متوجه شرکتهای خدماتی حوزه گردشگری دانست و افزود: در روزهایی که هر ساله اوج کار شرکتهای خدماتی اینترنتی و استارتاپها در حوزه گردشگری به ویژه شهر مشهد است به دلیل شیوع کرونا در عمل همه آنها بیکار شده و در حال تعدیل نیرو هستند.

وی با تاکید بر فاجعه بار بودن کرونا برای استارتاپها گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان ضرر این بیماری بر بدنه استارتاپها و شرکتهای خدماتی اینترنتی استان در دسترس نیست اما در شرایطی که واردات زیرساختهای تولید یک کالا متوقف می شود قیمت آن افزایش یافته و با تداوم آن، شرایط بسیار سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا کسب و کار استارتاپها را کساد کرده است

کرونا کسب و کار استارتاپها را کساد کرده است