مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 05:302020-03-09ورزشي

ورزش جانبازان دو «بهترین» را از دست داد/ به فکر سلامتی سایرین هستیم


دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به مرگ ناگهانی دو ورزشکار کاروان اعزامی به توکیو از ذبح و قربانی کردن گوسفند برای سلامت دیگر اعضای این کاروان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آنچه این روزها ورزش جانبازان و معلولان ایران و جهان را تحت الشعاع خود قرار داده مرگ ناگهانی سیامند رحمان است؛ قوی ترین پاراوزنه بردار ایران و جهان که شامگاه یکشنبه بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

مرحوم رحمان از طلایی ترین و ورزشکاران ایران بود که علاوه بر دو طلای بازی های پارالمپیک لندن و ریو، 5 مدال طلا از حضور در مسابقات قهرمانی جهان و سه مدال طلا از شرکت در بازی های پارا آسیایی در کارنامه افتخارات خود داشت.

سیامند رحمان در حالی دار فانی را وداع گفت که برای پارالمپیک 2020 توکیو نیز کسب سهمیه کرده بود و امید اول مدال طلای مسابقات پاراوزنه برداری این بازی ها در دسته فوق سنگین بود.

پیش از این البته کاروان پارالمپیک ایران یکی دیگر از پارالمپین های خود را از دست داده بود، راضیه شیرمحمدی پاراکمانداری بود که مدال برنز پارالمپیک 2012 لندن را داشت و در مسابقات 2017 جهانی قهرمان شده بود.

وی که برای پارالمپیک تابستانی سال آینده صاحب سهمیه شده بود تیر ماه گذشته به همان دلیلی که منجر به مرگ سیامند رحمان شد یعنی ایست قلبی جان خود را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش جانبازان دو «بهترین» را از دست داد/ به فکر سلامتی سایرین هستیم

ورزش جانبازان دو «بهترین» را از دست داد/ به فکر سلامتی سایرین هستیم