مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-09سياسي

نگرانی اپراتورهای جایگاه های سوخت خراسان شمالی از شیوع کرونا


اپراتورهای جایگاه های سوخت، از اینکه دستکش در اختیارشان قرار نگرفته نگران هستند، اما به ناچار برای مسافران و مردم، سوخت گیری می کنند؛ در این میان، شهروندان خراسان شمالی می گویند که اپراتورهای جایگاه ها، تمایلی برای انجام سوخت گیری ندارند.

یکی از شهروندان بجنورد در این باره گفت: برای سوخت گیری به یکی از جایگاه ها مراجعه کردم و انتظار داشتم بر اساس بخش نامه هایی که صادر شده، اپراتورها، کار سوخت گیری را انجام دهند اما خبری از این اقدام نبود.

هادی رضایی اظهار داشت: به ناچار اپراتوری را صدا کردم تا سوخت گیری را انجام دهد اما او در حالی که در دستان دستکش و در صورت هم ماسک نداشت، با بی میلی این کار را انجام داد و البته گلایه مندی در چهره اش نمایان بود.

به ناچار اپراتوری را صدا کردم تا سوخت گیری را انجام دهد اما او در حالی که در دستان دستکش و در صورت هم ماسک نداشت، با بی میلی این کار را انجام داد و البته گلایه مندی در چهره اش نمایان بود وی افزود: وقتی از اپراتور علت استفاده نکردن از دستکش را پرسیدم، اعلام کرد که مسوولان جایگاه، این اقلام بهداشتی را تامین نکرده و در اختیار قرار نداده اند.

یکی از اپراتورهای جایگاه سوخت در شهر بجنورد هم در این باره گفت: کار ما به گونه ای است که با مسافران زیادی در ارتباط هستیم و به لحاظ ابتلا به کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اپراتورهای جایگاه های سوخت خراسان شمالی از شیوع کرونا

نگرانی اپراتورهای جایگاه های سوخت خراسان شمالی از شیوع کرونا