مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-09سياسي

آیین تودیع و معارفه رییس جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد


طی مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی ساوه از خدمات عباس نیک روش تجلیل و مصری به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان ساوه   امام جمعه، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر مسئولین از خدمات عباس نیک روش تجلیل و مصری بعنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه معرفی شد  فرماندار ساوه در این آیین خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک هدیه الهی دانست و گفت: هرکسی در این نظام مقدس منصوب شود باید آن را یک توفیق بزرگ بداند و در همه مراحل خدمتش چه سرباز باشد و چه فرمانده فقط در جهت خدمت به مردم قدم بردارد .

  وی با اشاره به اینکه افراد در روز معارفه باید به زمان تودیع فکر کنند افزود: این جایگاه ها دائما در حال تغییر است و هر شخصی در روز معارفه باید به تودیع خود نیز فکر کند تا بتواند در نزد مردم روسفید باشد.

میرزایی در بخش دیگری از سخنانش از نحوه مدیریت برای مقابله با ویروس کرونا گفت و تصریح کرد: در قرارگاه زیستی شهرستان ساوه ما مبنا را بر درخواست های دانشکده علوم پزشکی قرار دادیم و با برگزاری جلسات متعدد و بهره مندی از نظرات کارشناسان این حوزه , اقدامات لازم و مورد نیاز را احرایی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تودیع و معارفه رییس جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رییس جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد