مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:562020-03-09سياسي

شورای نگهبان طرح «اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری» را رد کرد


طرح «اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری» خلاف نظام اداری صحیح و مغایر بند 10 اصل سوم قانون اساسی شناخته شد.

- عضو شورای نگهبان اعلام کرد: طرح اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری خلاف نظام اداری صحیح و مغایر بند 10 اصل سوم قانون اساسی شناخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در حساب کاربری خود در اینستاگرام، جزییات بیست و چهارمین گزارش جلسات شورا را منتشر کرد.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان اعلام کرد: گزارش معوقه امروز مربوط به جلسه چهارشنبه 23 بهمن ماه 1398 است، یعنی یک روز پس از اعلام نتایج رسیدگی به شکایات داوطلبان مجلس شورای اسلامی، که برای بررسی چند مصوبه برگزار شد.

وی نوشت: روزهای پرکاری بود که اعضا و کارشناسان به صورت شبانه روزی درگیر بودند اما به چشم برهم زدنی گذشت و ان شاءالله شاهد تشکیل یک مجلس قوی و مفید برای حل مشکلات مردم در دوره بعد باشیم.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه دستور جلسه خیلی زیاد و سنگین بود، آورده است: حدود 9 طرح و لایحه در دستور کار شورا بود و با توجه به اینکه مهلت بررسی برخی از آنها رو به پایان بود، زمان زیادی برای بررسی وجود نداشت و ناچار بودیم جلسات فشرده ای داشته باشیم تا به همه آنها رسیدگی کنیم، لذا چهارشنبه صبح، ظهر و شب جلسه داشتیم تا بتوانیم وظیفه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان طرح «اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری» را رد کرد

شورای نگهبان طرح «اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری» را رد کرد