مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:562020-03-09پزشكي

151 بیمار مشکوک به کرونا در گنبدکاووس بستری هستند


عبدالقدیر کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیماران بستری در مراکز درمانی گنبدکاووس علاوه بر این شهرستان، از شهرستان های رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه نیز هستند و اقدامات درمانی برای آنها در حال انجام است.

وی اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان گلستان و منطقه شرق آن بویژه در یک هفته اخیر، روند بستری بیماران مشکوک به این ویروس رو به افزایش بوده و در این مدت 25 بیمار نیز پس از بهبودی کامل، از مراکز درمانی گنبدکاووس ترخیص شدند.

کریمی اضافه کرد: روند صعودی شمار بیماران مشکوک به کرونا یا سندروم شدید تنفسی در منطقه شرق گلستان، نیاز مراکز بیمارستانی گنبدکاووس به دستگاه های تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) را افزایش داده و هم اکنون به حداقل 30 دستگاه نیاز داریم.

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته 16 دستگاه تنفس مصنوعی با کمک نیکوکاران منطقه بویژه خیرین گنبدی تهیه شده است و در انتظار تامین بقیه نیاز مراکز بیمارستانی گنبدکاووس از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان هستیم.

کریمی با قدردانی از تلاش های کادر پزشکی و پرستاری مراکز درمانی گنبدکاووس بویژه دو بیمارستان پیامبر اعظم و خاتم الانبیا، افزود: به دلیل خستگی مفرط و ضرورت استراحت و تجدید قوای این عزیزان که به بیماران شرق گلستان خدمات می دهند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

151 بیمار مشکوک به کرونا در گنبدکاووس بستری هستند

151 بیمار مشکوک به کرونا در گنبدکاووس بستری هستند