مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:562020-03-09پزشكي

25 هزار جفت دستکش توسط خیّر میاندوآبی توزیع شد


بابک نژادبهمن روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه خیّران میاندوآبی برای مبارزه با ویروس کرونا پیشگام هستند، اظهار داشت: 14 هزار بسته از این دستکش ها توسط خیّر نیک اندیش دکتر حمید حسین زاده و مابقی از سوی خانه مشارکت مردم در سلامت توزیع شد.

وی با بیان اینکه این دستکش ها از انواع لاتکس، نیتریل ال و دستکش یکبار مصرف نایلونی بود، افزود: این اقلام بهداشتی به شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تحویل و با نظارت آن اداره بین مردم توزیع شده است.

وی بیان کرد: در کنار برخی سودجویان در این شرایط بحرانی که به دنبال منافع خود هستند، افراد بسیاری نیز احساس مسوولیت کرده و اقلام بهداشتی توزیع می کنند.

رییس خانه مشارکت مردم در سلامت میاندوآب اظهار داشت: همچنین شب گذشته همه دستگاه های خودپرداز در هسته مرکزی شهر با همکاری اعضای موسسه زیست محیطی یام یاشیل و خانه مشارکت در سلامت مردم ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی با بیان اینکه دستکش یکبار مصرف و کیسه زباله جهت استفاده شهروندان در کنار دستگاه های خودپرداز قرار داده شد، بیان کرد: همچنین این 2 موسسه مردم نهاد در نظر دارند با همیاری مردم نیک اندیش و با جمع آوری کمک های آنان به خرید الکل طبی و پخش آن در مناطق کم برخوردار شهر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار جفت دستکش توسط خیّر میاندوآبی توزیع شد

25 هزار جفت دستکش توسط خیّر میاندوآبی توزیع شد