مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-09پزشكي

تلاش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای شکست کرونا


سیدسعید مهدیزاده، در گفتگو با خبرنگار مهر بااشاره به فعالیت جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با کرونا گفت: 200 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان اپراتور و به صورت آنکال در سامانه سراسری 4030 وزارت بهداشت پاسخگوی مردم هستند.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این افراد به صورت مجازی و حضوری آموزش دیده اند، اظهار کرد: تعداد ثبت نامی ها برای فعالیت در این سامانه در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد در حال تولید گان است، افزود: بسیج علوم پزشکی و پیام نور نیز روزانه در حال تولید هزار شیلد محافظ صورت هستند.

مهدیزاده با اشاره به استقرار ایستگاه های سلامت در سطح شهر مشهد، ابراز کرد: دانشجویان علوم پزشکی مشهد با حضور در چهارراه حجاب، میدان ده دی و میدان 15 خرداد مشهد به صورت حضوری، اطلاعات مربوط به کرونا را در اختیار مردم قرار داده و به سوالات آن ها پاسخ می دهند.

البته حضور این افراد با رعایت تمام مسائل بهداشتی توصیه شده است.

وی، توزیع اقلام بهداشتی و حفاظتی به دانشجویان فعال در مراکز درمانی درگیر مقابله با کرونا را از دیگر اقدامات بسیج علوم پزشکی مشهد برشمرد و ادامه داد: در روزهای اول با مشکل کمبود وسایل حفاظتی برای دانشجویان پزشکی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای شکست کرونا

تلاش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای شکست کرونا