مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-09اقتصادي

55 درصد ادوات کشاورزی کردستان پلاک گذاری شد


حسین آقا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون در این استان 29 هزار دستگاه انواع ادوات کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین فعالیت دارد که صاحبان 16 هزار مورد از این دستگاه ها در 2 مرحله نسبت به پلاگذاری اقدام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مرحله سوم پلاک گذاری ادوات کشاورزی از دی ماه امسال شروع شده و تاکنون مراحل پلاک گذاری 2 هزار دستگاه به اتمام رسیده است، افزود: 6 هزار پرونده دیگر نیز تکمیل شده و در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی برای اخذ پلاک قرار گرفته است.

مدیر مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی کردستان یادآور شد: هم اکنون به صورت میانگین روزانه 300 پرونده در استان تشکیل می شود که شهرستان های دیواندره، دهگلان و مریوان از پیشتازان این اقدام هستند.

عزیزی اضافه کرد: صاحبان تمام دارندگان تراکتور و کمباین کشاورزی که خودروی آنها فاقد پلاک انتظامی است می توانند تا 31 فروردین سال آینده به شرکت های تعاونی کشاورزی محل سکونت خود برای پلاک گذاری مراجعه کنند.

وی گفت: با توجه به احتمال افزایش هزینه های پلاک گذاری و بیمه در سال آینده، دارندگان ماشین های کشاورزی خود گردان با مراجعه به تعاونی های شهرستان محل سکونت شان نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد ادوات کشاورزی کردستان پلاک گذاری شد

55 درصد ادوات کشاورزی کردستان پلاک گذاری شد