مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-09سياسي

ایجاد جو روانی در جامعه باعث تشدید بیماری می شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: ایجاد جو روانی در جامعه باعث تشدید بیماری می شود و مردم اخبار را از رسانه های داخلی دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی صبح دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرو نا، نقش رسانه ها را در آگاه بخشی مردم نسبت به پیشگیری از بیماری کرونا ویروس را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: مردم به رسانه ها اعتماد دارند.

وی اظهار کرد: کنترل بیماری کرو نا ویروس نیاز به عزم همگانی دارد و در این میان مردم هم باید از تردد در بیرون از منزل خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان اینکه رسانه ها قوی کار می کنند، گفت: تمام شبکه های صدا و سیما در راستای پیشگیری از این بیماری است.

خاتمی با بیان اینکه استان زنجان از وضعیت سفید خارج شده و باید برای پیشگیری از سیر صعودی این بیماری هم پای کار باشند، تاکید کرد: مسئولین دستگاه های اجرایی باید نسبت به تامین اقلام بهداشتی و توزیع آن بین مردم مدیریت لازم را داشته باشند.

وی نقش پیشگیری درمدیریت ویروس کرونا را بسیار مهم و ضروری اعلام کرد و یاد آورشد: باید براین امر اذعان داشت که پیشگیری بهتر از درمان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه ایجاد جو روانی در جامعه باعث تشدید بیماری می شود، افزود: تبلیغات منفی رسانه های بیگانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جو روانی در جامعه باعث تشدید بیماری می شود

ایجاد جو روانی در جامعه باعث تشدید بیماری می شود