مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:162020-03-09اقتصادي

توزیع 2000 ماسک و دستکش در روستای خطبه سرای تالش


یک گروه مردمی با همکاری بسیج در دهستان خطبه سرای تالش در حال دوخت 20 هزار ماسک و توزیع آن در بین روستاییان است تا علاوه بر بهره مندی آنان از لوازم بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روستاها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از تالش، شیوع ویروس کرونا در کشور به ویژه شهرستان تالش موجب افزایش استفاده از لوازم و مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده و نیز کمبود آن در بازار شده است.

عدم نظارت کامل و سوءاستفاده برخی سودجویان و احتکار ماسک و دستکش باعث افزایش چندین برابری قیمت این محصولات در بازار سیاه شده است.

  خوشبختانه روحیه همدلی و همراهی مردم بزرگ تالش و ایجاد گروهای مردمی موجب شد تا بخش زیادی از این کمبودها توسط خیرین جبران شود.

دریکی از دهستان های بزرگ تالش به نام خطبه سرا یک گروه مردمی با همکاری و همراهی بسیج در منطقه اقدام به تولید ماسک به صورت نیمه اتوماتیک و توزیع آن در بین مردم کرده اند.

با توجه به اینکه تهیه و خرید لوازم بهداشتی برای روستاییان دشوار است و به جهت جلوگیری از تردد روستاییان به شهرها برای خرید این تجهیزات، گروه خیرین خطبه سرا با همکاری بسیج و با مراجعه به درب منازل روستاییان به تعداد اعضای خانواده به آنان ماسک داده و برخی نکات بهداشتی را نیز به آن ها یادآور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000 ماسک و دستکش در روستای خطبه سرای تالش

توزیع 2000 ماسک و دستکش در روستای خطبه سرای تالش