مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:162020-03-09سياسي

ضد عفونی مساجد و حسینیه ها توسط منتخب مردم رفسنجان


منتخب مردم رفسنجان و خادمان مسجد جمکران تعدادی از مساجد و حسینیه ها را در مقابله با کرونا ضد عفونی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی به همراه اعضای ستاد انتخابات خود و جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران مساجد شهرک امام، ماهونک، قبا و عباسیه را در مقابل کرونا ضد عفونی کردند.

همچنین پارک جوان، پمپ گاز الله آباد و گلزار شهدای رفسنجان هم توسط نماینده منتخب رفسنجان و اعضای ستاد و با همکاری خادمان رفسنجانی مسجد جمکران ضد عفونی شد.

آماده باش گروه های جهادی پایگاه های بسیج در رفسنجان برای مقابله با کرونا علی خفاجه فرمانده حوزه مقاومت خاتم الانبیاء (ص) شهرستان رفسنجان اظهار داشت: جهت برطرف کردن ویروس کرونا و ضد عفونی مساجد و محله های حوزه سرزمینی آمادگی خود را در خصوص هرگونه فعالیت و کمکی با تمامی ارگان ها، سازمان ها و مردم شهرستان رفسنجان اعلام می کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع  گروه های دیگری در کنار دستگاه های اجرایی خودجوش برای سلامت مردم دست به کار شدند تا بار دیگر روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند خفاجه اظهار کرد: گروه های جهادی در امر پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی محیط شهری به یک ستون اصلی و تأثیرگذار تبدیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد عفونی مساجد و حسینیه ها توسط منتخب مردم رفسنجان

ضد عفونی مساجد و حسینیه ها توسط منتخب مردم رفسنجان