مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-09سياسي

15 شبکه ماهواره ای در انگلیس ضد شیعیان تبلیغ می کنند


رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره ه فرمان ضد شیعی اتاق های رسانه دشمن، از فعالیت 15 شبکه تلویزیونی با محوریت تبلیغ تفکرات شیعه انگلیسی در ماهواره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه در برنامه انعکاس رادیو گفت و گو، با اشاره به همراهی عقل و دین، در مورد اتفاق افتاده در حرم حضرت معصومه(س) گفت: به نظر می رسد، این اتفاق از اتاق های فرمان و فکر رسانه های غربی که علیه شیعیان و مسلمانان مشغول به  فعالیت هستند، صادر شده است و باید اسم این افراد را مسلمان انگلیسی گذاشت.

وی با بیان اینکه انجام امور غیر بهداشتی در دین اسلام مورد پذیرش نیست، اظهار کرد: شیعه انگلیسی یا مسلمان انگلیسی یک  مکتب فکری  است، ریشه در اردوگاه غرب به  خصوص انگلیس دارد چنان که  دولت لندن  و  رسانه هایش سابقه طولانی در انجام این گونه کارها دارند.

بصیری در مورد فعالیت 15 شبکه تلویزیونی با محوریت تبلیغ تفکرات شیعه انگلیسی در ماهواره و چگونگی تامین هزینه های آنها نیز تصریح کرد: بخشی از هزینه های این شبکه ها توسط سرویس های  اطلاعاتی و جاسوسی غرب تامین شود  و بخش دیگری  نیز  توسط روحانیونی  که به دربارها و قدرت ها وابسته هستند تهیه  می شود ، آنها  پول سهم امام ،خیرات ،خمس و زکات که از سوی مردم پرداخت می شود را صرف اینگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 شبکه ماهواره ای در انگلیس ضد شیعیان تبلیغ می کنند

15 شبکه ماهواره ای در انگلیس ضد شیعیان تبلیغ می کنند