مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:362020-03-09سياسي

همه توان دستگاه های اجرایی برای مقابله با کرونا به کار گرفته می شود


از تمام توان و امکانات دستگاه های اجرایی در جهت مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بهره خواهیم برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در ستاد مدیریت بیماری کرونا، از تعطیلی اماکن و لغو برنامه هایی که منجر به ازدحام جمعیت می شوند خبر داد و گفت: در شرایط موجود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توصیه می شود مسافران به قصد سفر وارد لرستان نشوند زیرا به واسطه شیوع این ویروس شرایط میزبانی از مسافران وجود ندارد.

خادمی اظهار داشت: در وضع موجود نیازمند اطلاع رسانی در خصوص خطرات ویروس کرونا هستیم و آگاهی بخشی به مردم برای کنترل این وضعیت از طریق فرهنگ سازی میسر می شود که صدا و سیما و فضای مجازی می توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

وی در خصوص موضوع تهیه ماسک بیان داشت: بزرگترین مشکل کشور تهیه ماسک است و در استان نیز این معضل دیده می شود که برای حل آن در صورت اخذ مجوز شرکت نساجی بروجرد، شاهد تولید بخشی از نیاز مردم به ماسک در استان خواهیم بود.

استاندار لرستان با اشاره به بازارچه ها به عنوان اماکن پر خطر افزود: با در نظر گرفتن این موضوع که بازارها و بازارچه ها از محل های ازدحام جمعیت و پرتردد هستند و امکان شیوع این ویروس بیشتر خواهد بود همکاری بازاریان برای تعطیلی این مراکز در صورت امکان بسیار مؤثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه توان دستگاه های اجرایی برای مقابله با کرونا به کار گرفته می شود

همه توان دستگاه های اجرایی برای مقابله با کرونا به کار گرفته می شود