مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:562020-03-09فناوري

سند تحول دیجیتال کشور به زودی تکمیل می شود


رییس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا با بیان اینکه «سند تحول دیجیتال کشور» به زودی تکمیل می شود، از اجرای این پروژه با همکاری پژوهشگاه ICT در آینده نزدیک خبر داد.

- رییس پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا با بیان اینکه سند تحول دیجیتال کشور به زودی تکمیل می شود، از اجرای این پروژه با همکاری پژوهشگاه ICT در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا یاری تدوین سند تحول دیجیتال را از پروژه های حائز اهمیت پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا عنوان کرد و گفت: در حال اجرای پروژه تدوین سند تحول دیجیتال با کمک دانشگاه تهران هستیم که در این سند به بررسی روند تحول دیجیتال در کسب و کارهای متفاوت پرداخته و تاثیرگذاری آن در صنایع متفاوت را از ابعاد متفاوت بررسی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نداشتن سطح مناسبی از زیرساخت های فناوری اطلاعات در کسب و کارها یک مشکل اساسی به شمار می رود، گفت: کسب و کارها به سمتی در حال حرکت هستند که غالب آنها مانند بانک ها و یا شرکت های بزرگ، وابستگی شدیدی به فناوری اطلاعات پیدا کرده و این نشان دهنده اهمیت تحول دیجیتال سازمان ها بوده و این نیاز در آنها به شدت احساس می شود که از زیرساخت فناوری اطلاعات مناسبی برای توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول دیجیتال کشور به زودی تکمیل می شود

سند تحول دیجیتال کشور به زودی تکمیل می شود