مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-09سياسي

انتقاد استاندار کرمان از افراط و تفریط جامعه در مقابله با کرونا


استاندار کرمان درباره رعایت موارد بهداشتی و بیان اینکه متاسفانه دچار افراط و تفریط هستیم، گفت: از سویی تجمعات را که می گوییم تعطیل نمی کنند و بازار و جاهایی که جمعیت وجود دارد، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان درباره رعایت موارد بهداشتی و بیان اینکه متاسفانه دچار افراط و تفریط هستیم، گفت: از سویی تجمعات را که می گوییم تعطیل نمی کنند و بازار و جاهایی که جمعیت وجود دارد، فعال است و از سوی دیگر جاهایی که رعایت می شود حضور پیدا نمی کنند.

دکتر محمدجواد فدایی امروز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: شرایطی(بیماری کرونا) در کشور به وجود آمده که خاص کشور ما نیست و چاره ای جز تعطیی مدارس نبود و باید این تعطیلی جبران شود و از وقت معلمان و دانش آموزان استفاده شود.

وی افزود: مسئله مهم این است که وقت دانش آموزان را هدر ندهیم و باید وقت آنها به هر روشی و با استفاده از امکانات پر شود و صدا و سیما باید حتما همکاری کند.

فدایی تصریح کرد: کارهای صورت گرفته در زمینه ارائه آموزش ها خوب است و باید ایرادات رفع شود.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به مطاب مطرح شده در جلسه بیان کرد: آموزش و پرورش در قالب اعتبارات و منابع خیرین، ملی و استانی برنامه ای ارائه بدهد تا ببینیم چگونه می توان مشکلات و کمبودهای حوزه عمرانی، سرویس بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار کرمان از افراط و تفریط جامعه در مقابله با کرونا

انتقاد استاندار کرمان از افراط و تفریط جامعه در مقابله با کرونا