مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-09سياسي

پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگان مبتلا به ویروس کرونا


معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: به بیمه شدگانی که به علت ابتلاء به بیماری کرونا و بنابر تشخیص پزشک معالج، موقتاً قادر بکار نیستند و در دوره استراحت مزد و حقوق دریافت نمی کنند، - معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: به بیمه شدگانی که به علت ابتلاء به بیماری کرونا و بنابر تشخیص پزشک معالج، موقتاً قادر بکار نیستند و در دوره استراحت مزد و حقوق دریافت نمی کنند، غرامت دستمزد ایام بیماری پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد قریب اظهارکرد: پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری تا زمانی که بیمه شده به تشخیص سازمان تأمین اجتماعی قادر به کار نباشد، تداوم می یابد.

وی افزود: براساس ضوابط جاری سازمان تأمین اجتماعی، استراحت های پزشکی بیمه شده در مراجع معتمد پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور مساعدت با مشمولان و صیانت از سلامت مخاطبین، معرفی بیمه شدگان به مراجع پزشکی ( پزشک معتمد و شورای پزشکی ) ضرورتی نداشته و شعب می توانند بدون انجام تشریفات مقرر، نسبت به پذیرش استراحت پزشکی بیمه شدگان و صدور سند پرداخت بصورت علی الحساب اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به صدور دستور اداری مدیر عامل این سازمان درباره تمدید دفترچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگان مبتلا به ویروس کرونا

پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگان مبتلا به ویروس کرونا