مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-09پزشكي

ورزش در خانه راهکاری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است


اردوان قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انجام ورزش های هوازی که باعث افزایش ضربان قلب و تنفس می شود، برای بهبود قوای جسمانی به همه شهروندان توصیه می شود و اجرای آن در خانه ها به راحتی میسر است.

وی ضمن تاکید بر ماندن در خانه با هدف جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا بیان کرد: انجام حرکات ورزشی به مدت 20 تا 30 دقیقه در منزل تاثیر چشمگیری بر افزایش قدرت دفاعی بدن و مقابله با بیماری دارد لذا اگر عموم مردم بتوانند به امر ورزش کردن در کنار خانواده بپردازند کمتر به این بیماری مبتلا خواهند شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان افزود: استفاده از یک تخته شنا و دیگر تجهیزات ورزشی مانند وزنه و طناب بسیار مفید و اثربخش بوده، همچنین انجام حرکات ورزشی مختلف راهکاری مناسب در این زمینه است.

بی شک سلامتی ورزشکاران برای ما بسیار مهم و حیاتی بوده لذا توقع داریم که خود آنها نیز نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

وی به پویش مردمی در خانه می مانیم و ورزش می کنیم اشاره کرد و افزود: در قالب این پویش، ماندن در خانه از یک سو و انجام حرکات ورزشی از سوی دیگر توصیه شده که سلامت جسم و بالا بردن قدرت دفاعی بدن در مواجهه با بیماری ها را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش در خانه راهکاری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است

ورزش در خانه راهکاری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است