مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-09پزشكي

نیازی به مراجعه حضوری برای تمدید دفترچه های بیمه شدگان سلامت نیست


دکتر خدیجه ابرهیم خانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اهمیت رعایت و توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و صیانت از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت تدابیری را برای رفاه حال بیمه شدگان اندیشیده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس و برای کاهش مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان تمام بیمه شدگان صندوق های کارکنان دولت، روستاییان، سلامت همگانی و نیز صندوق سایر اقشار (با همه نسبت های اصلی، تبعه یک، تبعه 2 و 3) در صورت منقضی شدن تاریخ اعتبار و داشتن نسخ سفید در دفترچه بدون حضور در دفاتر پیشخوان و نیاز به تمدید دفترچه می توانند تا پایان فروردین سال آینده به مراکز قرار داد مراجعه و از خدمات سلامت استفاده کنند.

این مسؤول ادامه داد: سازمان بیمه سلامت برای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان نیز همگام با وزارت بهداشت سامانه 1666 را برای راهنمایی های لازم به گروه های مختلف جامعه جهت آگاهی از بیماری کرونا راه اندازی کرده است که گروه های علمی مستقر نسبت به پاسخ گویی سوالات اقدام می کنند.

وی اظهار داشت: این استان یک میلیون و 84 هزار نفر جمعیت دارد که در زمان حاضر 540 هزار نفر از این تعداد، تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند که به عبارتی 50 درصد جمعیت استان را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی به مراجعه حضوری برای تمدید دفترچه های بیمه شدگان سلامت نیست

نیازی به مراجعه حضوری برای تمدید دفترچه های بیمه شدگان سلامت نیست