مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-09اقتصادي

تخصیص یک میلیاردو 300ملیون تومان به مددجویان کمیته امداد لرستان


فاطمه فولادی روز دوشنبه با اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا در این نهاد افزود: با توجه به وضعیت خطر و ریسک بالا برای بیماران خاص در مواجهه با ویروس کرونا به منظور کمک به هزینه پرستاری و تهیه مواد بهداشتی برای این قشر و اعضا خانوار یک میلیون تومان به حساب بیماران خاص و صعب العلاج واریز می شود.

وی با تاکید بر اینکه 135 هزار مددجوی تحت حمایت استان بدون محدودیت، مشمول بیمه تکمیلی هستند افزود: پرداخت فرانشیز و هزینه های غیر بیمه ای، دارویی، تجهیزات ضروری، خدمات اورژانس و فوری، پاراکلینیک، لوازم جانبی و توانبخشی درمانی، پرداخت کمک هزینه پرستاری مراقبت از بیماران از جمله خدمات قابل دریافت بیمه تکمیلی مددجویان است.

معاون حمایت وسلامت کمیته امداد لرستان تصریح کرد: هم اکنون یکهزار و 300 بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد می باشد.

فولادی عنوان کرد: اطلاع رسانی و انتقال پیام های بهداشتی به مددجویان آغاز شده و همچنین تهیه مواد ضدعفونی کننده در ورودی های این اداره و تهیه اقلام آموزشی و بهداشتی برای حمایت از این افراد انجام شده است.

وی اظهار داشت: ضد عفونی مکان های پر خطر و سطوح تماس، آگاه سازی کارکنان، تامین اقلام ضد عفونی و دستکش یکبار مصرف برای مراجعان و تدابیر لازم برای کاهش غیر ضروری مراجعان با ارائه خدمات الکترون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص یک میلیاردو 300ملیون تومان به مددجویان کمیته امداد لرستان

تخصیص یک میلیاردو 300ملیون تومان به مددجویان کمیته امداد لرستان