مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:162020-03-09اقتصادي

220 میلیارد ریال مطالبات موسسات از بیمه سلامت بوشهر پرداخت شد


مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: 220 میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت استان بوشهر پرداخت شد.

- پرویز رمضانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیمه سلامت استان بوشهر تلاش های گسترده ای را در همکاری برای مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن داشته است و امیدواریم شاهد شکست این بحران باشیم.

وی افزود: برای کاهش مراجعات حضوری به دفاتر پیشخوان برای تعویض دفترچه، اعتبار دفترچه های تمامی بیمه شدگان که اعتبار آنها از ابتدای اسفندماه منقضی شده است، در صورت داشتن نسخه سفید، بدون نیاز به مراجعه، تمدید شده و تا پایان فروردین 1399 معتبر است.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر بیان کرد: به منظور تسهیل دسترسی بیمه شدگان صندوق های روستایی و بیمه سلامت همگانی سازمان که قبلاً مجاز به مراجعه به مراکز غیر دانشگاهی نبودند، تا اطلاع ثانوی در تمامی بیمارستان های طرف قرارداد در استان، بدون هیچ محدودیتی از نظر نوع صندوق بیمه ای و اعتبارات قابل پذیرش هستند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر بیش از 220 میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد خود را از ابتدای اسفندماه تاکنون پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 میلیارد ریال مطالبات موسسات از بیمه سلامت بوشهر پرداخت شد

220 میلیارد ریال مطالبات موسسات از بیمه سلامت بوشهر پرداخت شد