مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-09اقتصادي

پیاده راه هوایی در اراضی عباس آباد ساخته می شود


به گفته عضو شورای اسلامی شهر تهران شهرداری مکلف است نسبت به ایجاد پیاده راه هوایی موسوم به مسیر طبیعت از اراضی عباس آباد تا رسالت و امتداد آن تا برج میلاد و بوستان پردیسان با اتکا به منابع بخش خصوصی اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی اعطا، رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه جلسه گذشته شورای شهر تهران مبنی بر ایجاد یک مسیر طبیعت در تهران گفت: در بخش تبصره های بودجه سال آینده شهرداری تهران،برای مطالعات و طراحی این طرح توسط شرکت اراضی عباس آباد 490 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: محور طبیعت می تواند با در برگرفتن مجموعه متنوعی از امکانات فراغتی، گردشگری و در پیوند با عناصر طبیعی به عنوان یکی از قطب های گردشگری منطقه 6 نقش ویژه ای در جذب شهروندان و گردشگران ایفا کند.

رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه این محدوده در تعامل با کانون مهم فرهنگی تفریحی عباس آباد می تواند نقش مکمل داشته باشد، عنوان کرد: تعامل اجتماعی در کنار پویایی اقتصادی و اجتماعی از جمله ویژگی های مهم این بخش از شهر محسوب می شود، با وجود نقش فرامنطقه ای که برای این محور در نظر گرفته شده ساختار محلات متصل نقش محله ای خود را از دست داده اند و ایجاد این مسیر  می تواند با پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده راه هوایی در اراضی عباس آباد ساخته می شود

پیاده راه هوایی در اراضی عباس آباد ساخته می شود