مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-09اقتصادي

افزایش مهلت ارائه اسناد پزشکی بیمه شدگان آتیه سازان تا پایان اردیبهشت 1399


مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگان کشوری، فرهنگیان شاغل و کارکنان حمل و نقل جاده ای می توانند مدارک پزشکی خود را تا پایان اردیبهشت سال آینده برای دریافت خسارت ارائه کنند.

- مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگان کشوری، فرهنگیان شاغل و کارکنان حمل و نقل جاده ای می توانند مدارک پزشکی خود را تا پایان اردیبهشت سال آینده برای دریافت خسارت ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ریاحی فر افزود: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمام بیمه شدگان این شرکت شامل بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی، فرهنگیان شاغل و کارکنان حمل ونقل جاده ای کشور و سایر بیمه شدگان این شرکت می توانند مدارک و اسناد پزشکی سرپایی و بیمارستانی ( بستری درمان ) خود را تا پایان اردیبهشت سال آینده به شعب، نمایندگیهای ویژه و دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور تحویل دهند.

وی گفت: هدف ما کاهش تردد بیمه شدگان در اماکن عمومی و حفظ سلامتی آنها بوده و بیمه شدگان می توانند از طریق شماره تماس 75013 پاسخ سوالات خود را از کارشناسان این شرکت دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مهلت ارائه اسناد پزشکی بیمه شدگان آتیه سازان تا پایان اردیبهشت 1399

افزایش مهلت ارائه اسناد پزشکی بیمه شدگان آتیه سازان تا پایان اردیبهشت 1399