مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-09پزشكي

نبود مسمومیت الکلی در همدان


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: خوشبختانه تاکنون موردی از مسمومیت با الکل در استان همدان به ثبت نرسیده است.

- ایسنا/همدان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: خوشبختانه تاکنون موردی از مسمومیت با الکل در استان همدان به ثبت نرسیده است.

دکتر حبیب معصومی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متأسفانه در برخی از استان های کشور خبر مسمومیت و فوت بر اثر مصرف الکل صنعتی به ثبت رسیده که این افراد با توصیه شبکه های ماهواره ای اقدام به مصرف این مواد کرده اند.

وی افزود: الکل اتانول تنها ماده مؤثره پیشگیری از آلودگی است که آن هم باید به صورت رقیق شده با آب از 96 درصد به 70 درصد برسد.

رییس اورژانس استان همدان گفت: متانول یا الکل صنعتی قابلیت جذب از طریق پوست را دارد که بسیار خطرناک بوده و در اغلب موارد نابینایی و مسمومیت های شدید را در پی خواهد داشت.

وی با تأکید بر آگاهی و افزایش اطلاعات مردم در زمینه بیماری های ویروسی، اعلام کرد: از آنجایی که همدان شاهراه دسترسی چندین استان غرب کشور است و از طرفی راه های فرعی روستایی زیادی به استان های آلوده وجود دارد، از این رو بستن محورهای اصلی، غیرممکن است پس مردم باید با آگاهی تا پایان این بیماری از خود و خانواده مراقبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مسمومیت الکلی در همدان

نبود مسمومیت الکلی در همدان