مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-09اجتماعي

ممنوعیت ورود گردشگر به جنگل ابر/ از پذیرش میهمانان در روستای ابر معذوریم


دهیار روستای ابر از ممنوعیت ورود گردشگر به این روستای هدف گردشگری خبر داد و گفت: ورود گردشگر به محدوده روستا و جنگل ابر تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و از پذیرش میهمانان معذوریم.

- ایسنا/سمنان دهیار روستای ابر از ممنوعیت ورود گردشگر به این روستای هدف گردشگری خبر داد و گفت: ورود گردشگر به محدوده روستا و جنگل ابر تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و از پذیرش میهمانان معذوریم.

محمدرضا اسلامی در گفت وگو با ایسنا، خطر شیوع کروناویروس در استان را عامل این ممنوعیت سفر به جنگل ابر اعلام و اظهار کرد: به دنبال شیوع کروناویروس در کشور و به تبع آن در استان سمنان و شهرستان شاهرود، استانداری سمنان و مسوولان شهرستان و همچنین بخشداری بسطام طی ابلاغیه ای هرگونه پذیرش میهمان در مراکز اقامتی ممنوع شد بنابراین دهیاری ابر نیز در همین راستا ضمن اعلام به مراکز اقامتی و بوم گردی ها از مراکز اقامتی سطح روستا بازدید و از آنها خواسته شده که تا عبور از شرایط فعلی، خدماتی ارائه ندهند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص اقدامات انجام شده در این روستای هدف گردشگری در راستای مقابله با کروناویروس خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای سفر گردشگران به روستای و جنگل ابر بعد از ممنوعیت اعلام شده، نظارت لازم صورت گرفته تا از شیوع کووید19 جلوگیری شود به خصوص با توجه به اینکه روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود گردشگر به جنگل ابر/ از پذیرش میهمانان در روستای ابر معذوریم

ممنوعیت ورود گردشگر به جنگل ابر/ از پذیرش میهمانان در روستای ابر معذوریم